Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

NA MΠΟΡΟΥΣΑ





Να μπορούσα να αγκιστρωθώ πάνω στα δάχτυλά σου,
να κολλήσουν τα χείλια μου πάνω στο μέλι των δικών σου,
να πάγωναν τα μάτια μου πάνω στην εικόνα σου,
να σερνόμουν, σαν να μην είχα άκρα, πάνω στο κορμί σου.
Να μύριζε ο ιδρώτας μου πάνω στον δικό σου από την υπέρτατη ένωση.
Να μπορούσα να έβγαζα την καρδιά μου και να στην έχωνα με βία μέσα σου,
να την σφήνωνα δίπλα στην δική σου,
να έκλαιγα και με τα δάκρυα μου να ξέπλενα τις μαυρίλες σου,
να μην ξεχώριζα μέρα ή νύχτα γιατί ο έρωτας σου θα ήταν υπεράνω
ώρας, μέρας και χρόνου.
Να μπορούσα να κοιμάμαι μόνο όταν σε είχα δίπλα μου,
να μπορούσα να αναπνέω μόνο μέσα από το φιλί σου,
να μπορούσα να σε φύλαγα μέσα στην αγκαλιά μου μακριά από κάθε κακό.
Να μπορούσα να αγγίξω αυτό που με κάνει να νιώθω πείνα,
να πιω από την πηγή του κορμιού σου.
Να μπορούσα να σε είχα μπροστά μου αυτήν την στιγμή
και τίποτα να μην υπήρχε γύρω μου,
ούτε καν εγώ ….απλά να μπορούσα να σε νιώσω , έστω έτσι..άυλα …

Αυτός είναι ο έρωτας, που θα ήθελα να μπορούσα …
που θα ήθελα να βιώνω…

Θα ήθελα, με ακούς ;


ΝΙΚΗ ΤΑΓΚΑΛΟΥ