Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ "30 ΗΜΕΡΕΣ" ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 12/12/2015






Εάν μπορούσα να δώσω έναν δεύτερο τίτλο θα το έλεγα “To βιβλίο της μοναξιάς “....

12 Δεκεμβρίου 2015, μια παρουσίαση στην όμορφη Θεσσαλονίκη!

Ευχαριστώ...

Τις Εκδόσεις Πηγή, 3ο βιβλίο μαζί,3η συνεχή χρονιά! 

Τους υπέροχους, ταλαντούχους και πολύ αγαπημένους μου συγγραφείς Ευα Παυλιδου και Χρήστος Τούβε! Είχα την χαρά να προλογίσουν τις "30 ημέρες" και να τους έχω δίπλα μου εκείνο το βράδυ!

Την ηθοποιό και φίλη Κική Ψαράκη (Ps Kiki ) που συνεργαζόμαστε για πολλοστή φορά!

Την αγαπημένη Natasa Michailidou απο την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για όλη την βοήθεια και οργάνωση που μου προσφέρει σε κάθε επίσκεψη μου στη Θεσσαλονίκη!


Τους χορηγούς επικοινωνίας Παν. και Ευθ.Σολωμονίδη, Κ.Μιναρέτζη και το Κανάλι 9!

Τον αδελφό φυσικά ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ για όλη την τεχνική υποστήριξη σε όλες μου τις παρουσιάσεις!

Το cafe Ζώγια - Βιβλίο Τσάι Και Συμπάθεια για την φιλοξενία και όλους τους παρευρισκομένους, φίλους αγαπημένους αλλά και ομότεχνους!

"Κοιμήσου Νεφέλη να σωθείς..."

Σας ευχαριστώ !